Kyrkor vakna upp! Sanningen! E-Kirja


Kyrkor vakna upp! Sanningen! - Paul Pålss pdf epub

HINTA: VAPAA

TIEDOT

KIELI: SUOMI
PÄIVÄMÄÄRÄ: 2016
TEKIJÄ: Paul Pålss
ISBN: 9789188329325
MUOTO: PDF EPUB FB2 TXT
TIEDOSTON KOKO: 5,24

SELITYS:

Sanningen om Jesus och Kristus har nu kommit fram genom det sanna Ljuset, där alla människor på jorden nu genom Guds förmedlare, har blivit delaktiga av den verkliga sanningen om deras liv på jorden, och vad som var deras gemensamma mål på jorden som Guds utsända. Därför är det nu upp till alla människor på jorden, att verkligen ta till sig dessa sanningar om deras liv och Guds syfte med deras liv just då. Som ingen människa på jorden kan ifrågasätta, det som Gud beslutar är sanning, han vet allt om varje människa, visste vad som behövde förändras, visste vad som fattades människan på jorden, det var sanningen. Människans bibel var skriven av ofullkomliga människor, förvanskad av den onde och hans medhjälpare på jorden, och den f.d. onde gjorde allt för att den verkliga inte skulle få komma fram, nu har Han gett oss sanningen på jorden, ta emot, lär er att älska den, då älskar ni er andes Fader, som är det största heliga Väsen som existerar, som vet allt om varje människa på jorden!Han älskar er Alla!Guds son Paul.Denna bok klargör ”Sanningen”Om Jesus och hans andes KristiLiv på jorden!Guds son Paul.

... Paul Pålsson (ISBN 9789177450245) hos Adlibris ... Den selektiva sanningen | andreasglandberger ... . Alltid bra priser och snabb leverans. | Adlibris Kyrkor vakna upp! Sanningen! e-bok. 95 kr. Sanningen om Jesus och Kristus har nu kommit fram genom det sanna Ljuset, där alla människor på jorden nu genom Guds förmedlare, har blivit delaktiga av den verkliga sanningen om deras liv på jorden, och vad som var deras gemensamma mål på jorden som Guds utsända. Kyrkor vakna upp! Sanningen! av Paul Pålsson ... Allt om Paul Pålsson - Böcker, bilder och kuriosa. ... . Kyrkor vakna upp! Sanningen! av Paul Pålsson häftad, 2016, Svenska, ISBN 9789188329325. Sanningen om Jesus och Kristus har nu kommit fram genom det sanna Ljuset, där alla människor på jorden nu genom Guds förmedlare, har blivit delaktiga av den verkliga sanningen om ... Allt om författaren Paul Pålsson. Populära böcker av Paul Pålsson är En gemensam andlig global dyrkan av det största Väsen som finns, Gud! och Kyrkor vakna upp! Sanningen!. Artikeln nedan skrevs av Paul Craig Roberts igår (14 mars) och förklarar ingående det ytterst prekära läge vi nu samtliga befinna oss i. Det s.k. Väst attackerar nu fullt ut Ryssland och dess noble ledare Vladimir Putin. Vi befinner oss nu så nära en krigssituation som det är möjligt att vara. Det enda som tycks… 12 Vakna! är utformad för läsare som bara har lite eller ingen kunskap om Bibeln. De kan vara skeptiska till religion i allmänhet, och de har kanske inget hum om kristna läror eller Bibelns värde. Det huvudsakliga syftet med Vakna! är att övertyga läsaren om...